Cautare ..

Thursday, September 20, 2012

Steaua si cupele europene

Am vazut in sfarsit, dupa multa vreme, un meci al unei echipe romanesti in europa pe care l-am privit cu placere. O Stea ofensiva, jucand curanjos, chiar daca nu a aliniat cel mai bun unsprezece la inceputul meciului. Reghecampf, desi nu credeam, se pare ca are ceva stofa de antrenor.
Ma uit la multi dintre jucatorii Stelei si vad o echipa frumoasa. Ma intreb, de ce nu am remarcat asemenea jucatori cand evoluau la echipe mai mici? Adi Popa nici nu auzisem de el si a jucat incantator. Pintilii creste de la meci la meci, s-ar putea sa ajunga mare. Iar Chiriches, cred ca va ajunge cel mai mare fotbalist roman din ultima vreme. In ciuda criticilor, cum ca ar face greseli, ramane un jucator de mare calitate. Isi mai aduce cineva aminte de Cristian Chivu in primul an la Ajax, cand lua rosu dupa rosu si era pus la perete si de presa si de toata lumea? Asa mi se pare si Chiriches acum, un joc care te incanta, insa cu greseli pe alocuri. Doveste un potential de progres enorm. Daca va reusi sa elimine acele greseli defensive, va fi mare!!
Chipciu mi-a placut iar a fost indraznet, Georgievski pe stanga de asemenea; pana si Szukala, care nu credeam ca o sa faca mare branza, a jucat tot bine.
Per total, un egal echitabil. Au avut si nemtii 2 bare, insa si Steaua a fost periculoasa pe contraatac.
Daca e sa-mi doresc ceva, e ca si nationala Romaniei sa poate evolua la fel de curajos ca si Steaua.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.